We are Infinite. :]

کوچ کرده شده ..

باختم دیگه! :))

چه قدر فضولید بابا! لینک ندادم برید تا ته همه ش رو بخونیدا! :)) دهه! :))))

وبلاگ زیبایی داشتید. به وبلاگ من هم سر بزنید.

(احساس می‌کنم دفعه پنجمه که دارم این شوخی مسخره رو می‌کنم. ایح ایح ایح)
پاسخ:
ابلههه =)))))
همون روز که استوریت رو دیدم، وقت نداشتم و فلان. بعدترش‌م که بعد عملی آزاد شدم، یادم نبود تا دیشب این‌طورا. و امروز نشستم خوندم از آخرش، تا به این‌جا. :-”
باختی واقعا. =)))) :-”
حال آدرس‌نوشتن ندارم، اگه نداری و خواستی، بگو بدم. :-”
پاسخ:
وای ببین کاراتو آخه :)))))
بله که میخوام! سریع سریع :))
یه بار دیگه هم نشستم آرشیو یکی رو خوندم. البته، شاید م دو نفر. مطمئن نیستم. :-” =))
بیا. :))) تو م می‌خوای همون شوخی زشت آرشیوخوندن رو سرم درآری، یا صرفا برای از الان به بعد؟ :-”
پاسخ:
بابا چه کاریه:)) اونم وبلاگ کی آخه!:))))
تایمت رو هدر دادی واقعا:))
هورا مرسیی:)) منم احتمالا تا یه جاهایی رو میرم جلو:))
هیس بابا. 😒
منطقی‌ش خوندن از قدیم به جدیده. و این‌که، امسالم خیلیییی پست‌ه. پیر می‌شی. :-””
پاسخ:
جدی؟ ببین میدونما. ولی حس میکنم از بس همیشه از جدید به قدیم خوندیم مغزمون دیگه این رو بهتر پردازش میکنه :)))
اوکیهه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی