We are Infinite. :]

کوچ کرده شده ..

پنیک!

یک. فکر کن. هفته ی دیگه همین موقع از اولین اجرامون گذشته و یا از استرس اجرای فرداش داریم میمیریم یا از مرور خاطرات اجرای امروزش! حتی دیگه یک هفته هم وقت نداریم برای درست کردن لباسا و طراحی رقص و درست کردن صحنه و تمرین! باورم نمیشه:)) عمیقا امیدوارم کمبود اعتماد به نفسم کار دستم نده :))

دو. ای آی چلنج! برای فردا هم تا ساعت 10 شب تمدید شد باز. دو روزه به خاطرش دارم مدرسه نمیمونم. عذاب وجدان گرفتم! دیگه فردا رو واقعا باید بیخیالش شم. میمونم مدرسه پیش بچه ها. ولی حس میکنم حیفه. غصه میخورم اگر بعد از این سه روزی که براش گذاشتم نرم حضوری. کاش کوالیفای شم بابا. تازه یک گروه زدن توش تعداد خوبی از آدمای ای آی هستن. ذوق کردم دیدمش:)) هیجان انگیزه :-"

سه. میری زیرمجموعه ی ای آی. اما برات شماره ی جدا زدم. بدم میاد از آدمایی که پی ام میدی بهشون دیر سین میکنن. و داری هی دیر سین میکنی. یککک ساعت دیر آخه؟! نامرد! این چندروز به بهانه ی ای آی با هم چت کردیم. بهتر از هیچی بود :)) دوست دارم بازم چت کنیم. یک سال میگذره از اولین چتمون. پارسال هم اومدم و همین جا اعتراف کردم دلم میخواد بیشتر باهات چت کنم:)) چه قدر یبسی بابا! نمیذاری آدم دلشو به چیزیت خوش کنه!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی