We are Infinite. :]

کوچ کرده شده ..

دو نقطه دی!

توی کلاسمون هفت رنگ ماژیک وایت برد داریم. و همه شون خیلی خوشگل و پررنگن! زنگ تفریح رفتم پای تخته با همه شون ریز و خوش خط و به ردیف نوشتم "سلام! :دی"

آقای طیوب زنگ که خورد اومد سر کلاس، اینا رو دید! گفته بودم کمی خجالتی طوره:)) معذبه مثلا:)) نمیدونم سر به زیره :)) پررو نیست! ولی سر کلاس ما انننقدر که ما شریم و شوخی میکنیم و میخندونیمش خیلی باهامون راحت تره :)) پرسید اینا دی خونده میشن یا دِی؟ چین اصلا؟ من چندین ساله دارم سعی میکنم بدون این که از کسی بپرسم خودم بفهمم اینا چین که همه میذارن جلو نوشته هاشون :))) آخرشم نفهمیدم! گفتیم اینا دو نقطه دی ه! ینی این😀 و داستانشو گفتم که از مسنجر اومده:)) خندید گفت ده سال دیگه هم فکر میکردم نمیفهمیدم:)) یک ذره گذشت و اومد روی تخته چیزی بنویسه. گفت میتونم دی هاتون رو پاک کنم؟ زد و همه ی اون هفت تا :دی خوشگل رو پاک کرد :)) من جیغ م درومد :)) آذین گفت الان به قتل میرسین:)))) برداشت سریع یه دی نوشت گوشه ی تخته! گفتیم دو نقطه هم باید داشته باشه :))) دو نقطه هم گذاشت سرش! کیوت ترین بودا! :))

خدا یک در دنیا صد آخرت اجر بذاره کف دستتون خو 
منم این کج فهمیو داشتم .. هی میگفتم اخه دِی ینی چی :|

پاسخ:
ظاهرا مشکل خیلیاست:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی