We are Infinite. :]

کوچ کرده شده ..

Begin Again!

آخرین باری که اینجا نوشتم شهریور بود. هنوز دانشگاه نمی‌رفتم! :)) از اون موقع تا حالا انواع و اقسام اتفاقات عجیییب بر من گذشت که هر کدوم یک پست جدید می‌تونست اینجا باشه. اما خب، حوصله نکردم. از وقتی توییتری شدم عادت به کم نویسی کردم و همونجا کارم رو راه انداختم. امروز حس کردم که دلم می‌خواد زیاد‌تر بنویسم. 

روزی که روژینا بهم پیشنهاد لیدری کردن توی راهنمایی فرزانگان۵ رو داد انقدر جیغ جیغ کردم و گفتم "بابا نمیتونمممم" و "نههه من هیچی حالیم نیست" و "یادم رفتهههه" و از این جور چیزها که حد نداره :)) خودم رو رسما پاره کردم! اونم بدون کوچک‌ترین توجهی می‌گفت "گه نخور!" و ادامه می‌داد به کارش :)))))

خلاصه که در نهایت خودم رو دیدم که رفتم سر اولین کلاس و کودکان فسقلی‌م رو دیدم. :)) درسنامه نوشتم و چند ماهی باهاشون کار کردم. نتیجه‌ی کار شد تیم شبیه‌سازی دوبعدی کوچکمون که علی‌رغم بقیه‌ی تیم‌های تازه‌ کار صعود کرد به روز دوم! کلی خوشحال بودیم! اما خوشحالی واقعی رو زمانی حس کردم که پوریا کاویانی با من و کودکانم گوشه‌ی سالن نشسته بود. از بچه‌هام چند تا سوال از سی‌پلاس‌پلاس پرسید و حیرت‌زده شد! پوریا معمولا جلوی خود آدم‌ها ازشون تعریف نمی‌کرد اما این بار بهم گفت "بیشتر از حدی که فکر می‌کردم، بلدن! خیلی خوبه!" و اونجا بود که احساس غرور کردم! :))

امروز هم روژینا بهم خبر داد که به جای مصاحبه‌ی کار‌آموزی، بهشون گفته از من مصاحبه‌ی شغل اصلی بگیرن و انقدر جیغ و داد کردم توی چتش و استیکر خود زنی و خودکشی و این‌ها فرستادم که حد نداره! اون هم بعد از هزار تا پیام من، یه دونه =))) می‌فرستاد و دوباره من جیغ و ویغ می‌کردم :))

حقیقتش اینه که واااقعا از ته دلم استرس دارم و فکر می‌کنم نههه بابا این مثل قبلیه نیستتت! ولی خب خنده‌م هم می‌گیره که هرسری همینجوری می‌شه :)) بریم ببینیم چی می‌شه این بار! ^__^

از اون آدمایی که دوری ولی از همون دور وقتی می‌بینمت کیف می‌کنم واقعا! :))
موفق باشی کلی.
پاسخ:
قربونت برم من. لطف داری بهم :***
چه‌قدر حرف عطیه رو قبول دارم :-" 🙄
و این‌که، کلی ذوق کردم دیدم پست گذاشتی 😶 بیشتر بنویس بابا، توییتر چی‌ه🙄 -وی خود در دام توییتر نیفتاده است و خبر ندارد، ولی حالا :))-
پاسخ:
ای بابا فدای جفتتون شم :))
آره ازین به بعد بیشتر می‌نویسم اینجا ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی